1403-01-27 17:38
318
0
89588
بر اساس بودجه سال 1403؛

سرانه هر شهروند گرگانی از بودجه شهرداری ۶٫۵ میلیون تومان شد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در سال جاری سرانه هر شهروند گرگانی از بودجه شهرداری و سازمان‌های تابعه ۶٫۵ میلیون تومان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عیسی مهری عصر امروز در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه اظهار کرد: بودجه سال گذشته یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود و امسال با رشد ۵۰ درصدی به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به متمم بودجه سال ۱۴۰۲ ادامه داد: با احتساب متمم، بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی سال قبل به ۲۱۵۰ میلیارد تومان رسیده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان درباره بودجه امسال گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه در بخش جاری، ۱۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی (وام) است.

وی با بیان اینکه سرانه هر شهروند از بودجه امسال ۶٫۵ میلیون تومان است، افزود: باید از همه شهروندان و مدیریت شهری گرگان قدردانی کنیم که به تحقق بودجه ۱۴۰۲ کمک کردند.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به تحقق شعار امسال ادامه داد: با تصمیم و موافقت شورای اسلامی تعرفه عوارضی تنها حدود ۱۰ درصد افزایش یافت.

مهری افزود: ۳۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی، صحن و فوق العاده شورا برگزار و موضوعات نیز با جزئیات بررسی شد و کار به صورت کاملا تخصصی پیش رفته است تا لایحه بودجه عملیاتی تدوین شود.

وی گفت: برای اولین بار ردیف بودجه‌ای را برای محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار مصوب کردیم و امیدواریم شاهد شکوفایی و تحول خوبی در این محلات باشیم.

آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه با حضور اسماعیل نادری فرماندار، یزدویی معاون عمرانی فرماندار، سیدالنگی شهردار، مهری رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری در حال برگزاری است.

گفتنی است بودجه امسال شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.